fbpx

2021: Εντοπίσαμε 6 σημεία προσοχής για την ψηφιακή σας επικοινωνία

2021: Εντοπίσαμε 6 σημεία προσοχής για την ψηφιακή σας επικοινωνία 1130 693 mdesigners
postAsset 6


DIGITAL


2021: Εντοπίσαμε 6 σημεία προσοχής για την ψηφιακή σας επικοινωνία

Αποφασίσαμε να αφήσουμε για λίγο στην άκρη τις δυσκολίες που όλοι ζήσαμε τη χρονιά που πέρασε και να εστιάσουμε στις αλλαγές που ήρθαν για να μείνουν. Είδαμε πως όταν αλλάζει η καθημερινότητα και οι ανάγκες μας, αλλάζει δραστικά και ο τρόπος που χρησιμοποιούμε τα ψηφιακά μέσα.

Τι σημαίνει αυτό, όμως, για την ψηφιακή παρουσία κι επικοινωνία γενικότερα; Τι αλλάζει στο web design, στη Β2Β επικοινωνία, στο SEO; Στο επίκεντρο αυτή τη χρονιά μπαίνει ο χρήστης και όλα όσα προσφέρουν μια αψεγάδιαστη εμπειρία περιήγησης.

1. Προτεραιότητα στην εμπειρία χρήστη (UX)

Από την αρχή της πανδημίας, οι άνθρωποι κάθε ηλικίας έμαθαν να χρησιμοποιούν περισσότερο και σε καθημερινή βάση τα ψηφιακά μέσα για να καλύψουν μια ευρεία γκάμα αναγκών. Αυτό σημαίνει πως οι χρήστες είναι πια περισσότερο εξοικειωμένοι και περιμένουν μια ομαλή περιήγηση, χωρίς καθυστερήσεις, σπασμένους συνδέσμους και κουμπιά χωρίς ξεκάθαρη ενέργεια. Ειδικά όταν μιλάμε για e-shop, που ο στόχος είναι το conversion, η πώληση ενός προϊόντος, ένας λάθος σχεδιασμός μπορεί να διώξει τους χρήστες. Ο όρος που ταιριάζει στο user experience εν έτει 2021 είναι “αψεγάδιαστο”.

2. Mobile first, ξανά

Μιλώντας για user experience, δεν εννοούμε μόνο στην περιήγηση από υπολογιστή. Εδώ και χρόνια τονίζουμε τη σημασία του responsive design, για το πώς δηλαδή ένα site πρέπει να ανταποκρίνεται εξίσου καλά σε όλες τις συσκευές. Πλέον, συμφωνεί και η Google, η οποία θα κρίνει το πόσο καλή είναι μια ιστοσελίδα και πόσο ψηλά θα σκοράρει, λαμβάνοντας πρώτα υπόψη τη mobile εκδοχή. Το mobile first, λοιπόν, γίνεται αδιαμφισβήτητα ο κανόνας.

Παραδείγματα από websites που έχουμε σχεδιάσει με έμφαση στο mobile design

3. Ongoing SEO

Η διαρκής παρακολούθηση και ανανέωση του περιεχομένου αλλά και των τεχνικών προδιαγραφών μιας ιστοσελίδας γίνεται απαραίτητη, εξού και ο ορισμός ongoing, δηλαδή σε εξέλιξη. Το περιεχόμενο, είτε μιλάμε για άρθρα, είτε για landing pages παύει να είναι στατικό, και χρειάζεται αναπροσαρμογή με βάση το τι ψάχνουν οι χρήστες, το πώς αλλάζουν οι δημοφιλείς λέξεις κλειδιά και το τι κάνει ο ανταγωνισμός. Είναι μια αδιάκοπη διαδικασία, για την οποία, ευτυχώς, υπάρχουν τα κατάλληλα pro εργαλεία ανάλυσης SEO. Έχουμε κάνει εκτενή αναφορά σε αυτά και μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.

4. Πολυδιάστατη ψηφιακή παρουσία

Κάτι άλλο που αλλάζει σε σχέση με την ψηφιακή παρουσία μιας επιχείρησης, είναι πως δεν αρκεί πια μόνο μια ιστοσελίδα ως περιεχόμενο. Στο παιχνίδι έχουν μπει για τα καλά τα social media, τα videos, οι εφαρμογές και άλλες πλατφόρμες που δημιουργούν ένα ολοκληρωμένο brand. Οι περισσότεροι χρήστες αναζητούν πληροφορίες για μια υπηρεσία ή ένα προϊόν παντού και η ποικιλία των αποτελεσμάτων που θα πάρουν θα κρίνει τι γνώμη θα σχηματίσουν για αυτό.

"Οι περισσότεροι χρήστες αναζητούν πληροφορίες για (...) ένα προϊόν παντού και η ποικιλία των αποτελεσμάτων που θα πάρουν θα κρίνει τι γνώμη θα σχηματίσουν."

Πηγή: https://stories.google/create/

Βλέπουμε το σκεπτικό των stories, που ξεκίνησε από το Instagram, να μπαίνει σε κάθε ψηφιακό μέσο, όπως το Facebook και το Youtube. Ακόμη και το Linkedin, που προορίζεται καθαρά για επαγγελματική χρήση και είναι το πιο σοβαρό από τα social media, εισήγαγε τα stories θέλοντας να δώσει μια behind the scenes αισθητική. Πρόσφατα και η ίδια η Google λάνσαρε τα Web Stories, δίνοντας άλλη μια ευκαιρία για δημιουργικό περιεχόμενο. Το content ήταν και παραμένει βασιλιάς.

5. Το Linkedin για Β2Β συνεργασίες

Αξίζει να γίνει ξεχωριστή αναφορά στο Linkedin, μιας και θεωρούμε πως θα είναι η χρονιά του για επαγγελματικές συνεργασίες. Με τις ακυρώσεις συνεδρίων, εκθέσεων και κάθε είδους επαγγελματικών εκδηλώσεων λόγω της πανδημίας, οι επαγγελματικές συναναστροφές μεταφέρθηκαν online και η ηλεκτρονική κοινωνική δικτύωση ήταν η μόνη λύση. Το Linkedin βοήθησε να συνεχιστεί η επικοινωνία μεταξύ εταιρειών και επαγγελματιών και είναι ένα πολύτιμο εργαλείο. Περιμένουμε να δούμε όλο και περισσότερες εταιρείες να επενδύουν στις διαφημίσεις και την προώθηση μέσω αυτού.

Πηγή: https://bit.ly/3bC936P

6. Η ιδιωτικότητα στο προσκήνιο

Εδώ και κάποια χρόνια, γίνεται αγώνας ώστε να σταματήσουν οι παραβιάσεις της ιδιωτικότητας των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο internet γενικότερα. Το 2021 θα δούμε ακόμα μεγαλύτερες αλλαγές με την κατάργηση των λεγόμενων third party cookies. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να βρεθούν εναλλακτικοί τρόποι προσέλκυσης των χρηστών σε μια ιστοσελίδα αλλά και καταγραφής της συμπεριφοράς τους.

Οι διαφημίσεις πια θα χρειάζεται να βασίζονται σε πραγματικά δημιουργικό περιεχόμενο, το οποίο μπαίνει στο προσκήνιο. Στόχος θα είναι όχι το ανούσιο traffic αλλά ένα πραγματικά αφοσιωμένο κοινό. Το κοινό αυτό θα διατηρείται μέσα από τη δημιουργία ομάδων στα social media, μέσα από την ενεργοποίηση των ειδοποιήσεων για να λαμβάνει νέα, και κυρίως μέσω των newsletters, η αξία των οποίων ανεβαίνει σημαντικά.

"Στόχος θα είναι όχι το ανούσιο traffic αλλά ένα πραγματικά αφοσιωμένο κοινό."

Η χρονιά που πέρασε απέδειξε πόσο γρήγορα μπορεί να αλλάξουν τα δεδομένα και πόση ευελιξία χρειάζεται στον ψηφιακό κόσμο. Η εμπειρία και η εξειδίκευση μας επιτρέπουν να προσαρμοζόμαστε έγκαιρα και να βρίσκουμε κάθε φορά τις κατάλληλες λύσεις σύμφωνα με τις νέες ανάγκες που προκύπτουν. Αφουγκραζόμαστε, μελετάμε, δοκιμάζουμε, εξελισσόμαστε και μένουμε σε ετοιμότητα για ό,τι νέο μπορεί να προκύψει.

Στην MDesigners πιστεύουμε στην ανοιχτή επικοινωνία μεταξύ των ενδιαφερομένων και των σχεδιαστών, με στόχο την υλοποίηση οπτικών ταυτοτήτων/εμπειριών που θα συγκινούν και θα εμπνέουν το κοινό τους.

Mdesigners-Logo
MDesigners

Είμαστε οι MDesigners. Ένα digital design & branding studio. Σκεφτόμαστε, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε, σε δημιουργικό επίπεδο, projects όπως: η οπτική επικοινωνία ενός brand, η λειτουργικότητα μιας εφαρμογής, ενός website ή ενός λογισμικού προγράμματος.


Ενδιαφέρον;
Μοιράσου το άρθρο!

Κάθε μήνα στέλνουμε στο inbox σας ένα γράμμα γεμάτο έμπνευση


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ας μιλήσουμε
για το νέο σας project


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Λυκείου 6
153 41, Αγία Παρασκευή


ΚΑΛΕΣΤΕ

213 022 46 40


EMAIL

info@mdesigners.gr


SOCIAL

    Επιλογές Απορρήτου

    Μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις σας συγκατάθεσης και να προσδιορίσετε με ποιους τρόπους θέλετε να χρησιμοποιούνται τα δεδομένα σας σύμφωνα με τους παρακάτω σκοπούς. Μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις σας για εμάς, ανεξάρτητα από αυτές για τους τρίτους συνεργάτες μας. Κάθε σκοπός συνοδεύεται από μια περιγραφή, ώστε να γνωρίζετε με ποιους τρόπους χρησιμοποιούμε, εμείς και οι συνεργάτες μας, τα δεδομένα σας.

    Για λόγους απόδοσης και ασφάλειας χρησιμοποιούμε το Cloudflare
    ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ
    Το Cloudflare χρησιμοποιεί τα cookies _cflb, _cf_bm και _cfduid για να μεγιστοποιήσει τους πόρους δικτύου, να διαχειριστεί την επισκεψιμότητα και να προστατεύσει τους ιστότοπους των πελατών μας από κακόβουλη επισκεψιμότητα.

     

    Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε το προσαρμοσμένο περιεχόμενο.

     

    Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε τον κώδικα παρακολούθησης του Google Analytics.
    Το Google Analytics είναι ένα εργαλείο που βοηθά τους ιδιοκτήτες ιστοτόπου να μετρήσουν τον τρόπο αλληλεπίδρασης των χρηστών με το περιεχόμενο του ιστότοπου. Καθώς ένας χρήστης περιηγείται σε ιστοσελίδες, το Google Analytics παρέχει ετικέτες JavaScript (βιβλιοθήκες) για τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων για την καταγραφή πληροφοριών σχετικά με τη σελίδα που έχει δει ο χρήστης, για παράδειγμα, η διεύθυνση URL της σελίδας. Οι βιβλιοθήκες JavaScript του Google Analytics χρησιμοποιούν τα cookies HTTP για να "θυμούνται" τι έχει κάνει ένας χρήστης σε προηγούμενες σελίδες / αλληλεπιδράσεις με τον ιστότοπο.

     

    Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε τις γραμματοσειρές Google.
    Οι Γραμματοσειρές Google καταγράφουν αρχεία των CSS και των αιτημάτων αρχείων γραμματοσειράς και η πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα διατηρείται ασφαλής. Οι συνολικοί αριθμοί χρήσης παρακολουθούν πόσο δημοφιλείς οικογένειες γραμματοσειρών είναι και δημοσιεύονται στη σελίδα αναλυτικών στοιχείων. Χρησιμοποιούμε δεδομένα από τον ανιχνευτή ιστού της Google για να εντοπίσουμε ποιοι ιστότοποι χρησιμοποιούν γραμματοσειρές Google. Αυτά τα δεδομένα δημοσιεύονται και είναι προσβάσιμα στη βάση δεδομένων BigQuery της γραμματοσειράς Google. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις πληροφορίες που συλλέγει η Google και τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται και διασφαλίζεται, ανατρέξτε στην Πολιτική Απορρήτου της Google.

     

    Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε τους Χάρτες Google.
    Για τους χρήστες του API Χάρτας Ενσωμάτωσης Χαρτών, η Google χρησιμοποιεί ανώνυμα cookies για να καθορίσει τον αριθμό μοναδικών χρηστών του API. Η Google συγκεντρώνει επίσης στατιστικά στοιχεία σχετικά με τους τύπους λειτουργιών που χρησιμοποιούνται από το προϊόν των Χαρτών.


    Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε τις ενσωματώσεις βίντεο.
    Οι πάροχοι των βίντεο (π.χ. YouTube, Vimeo) μπορεί να συλλέγουν δεδομένα για τους χρήστες και να κάνουν καταγραφή πληροφοριών που βοηθά να μετρήσουν τον τρόπο αλληλεπίδρασης των χρηστών με το περιεχόμενο του ιστότοπου. Ενεργοποιώντας τις ενσωματώσεις βίντεο, αποδέχεστε τους όρους χρήσης που αναφέρει κάθε πάροχος στη στην πολιτική απορρήτου του.

    Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.