AWARDS
Η ομάδα μας βραβεύτηκε στα Digital Media Awards 2022
Είχαμε τη χαρά να παρευρεθούμε στα Digital Media Awards 2022. Και δεν φύγαμε με άδεια χέρια!
Οι ενέργειές μας για την Bourazas Food Services και τα premium προϊόντα Hein βραβεύτηκαν με Bronze Award στην κατηγορία Creative Use of Cross Media. Ένα πολύ αγαπημένο μας project και μία βράβευση που μας δίνει ακόμα περισσότερη έμπνευση και κίνητρο να προσπαθούμε για το καλύτερο.

Η πρόκληση
Η ελληνικοποίηση ενός premium brand γερμανικών αλλαντικών δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ήταν σίγουρα όμως μία νέα πρόκληση και μία νέα ευκαιρία για δημιουργία!
Η Hein είναι ένα γερμανικό brand με premium αλλαντικά, που εισάγονται στην Ελλάδα από τη Bourazas Food Service. H ομάδα μας ανέλαβε την δημιουργία στρατηγικής με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand στην ελληνική αγορά, καθώς και των B2B συνεργασιών.
Τα βήματα
Για να επιτευχθούν οι στόχοι αυτοί, δημιουργήσαμε μία Cross Channel στρατηγική που περιελάμβανε τα Facebook, Instagram, Youtube, Mailchimp και Google.
Ελληνικοποίηση του brand
Το πιο απλό και πρακτικό πρόβλημα ήταν το ότι το κοινό αδυνατούσε να προφέρει ή να συγκρατήσει σωστά την ονομασία “Hein” και αντ’ αυτού το προέφεραν “Χιν”, “Χέιν” ή ακόμα και “Χάινζ”.
Παρόλο που τα Hein κυκλοφορούσαν χρόνια στην αγορά ως προϊόντα πάγκου κοπής, το κοινό δεν τα ζητούσε με το όνομα τους, αλλά με τη φράση “Βάλε μου μια καλή γαλοπούλα.” Αυτό ακριβώς θελήσαμε να μετατρέψουμε σε “Βάλε μου γαλοπούλα Hein”.
Τι κάναμε
Αναφορά του brand “HEIN”, ώς Χάιν με ελληνικούς χαρακτήρες, όπως ακριβώς προφέρεται και προσαρμογή της οπτικής ταυτότητας – “Localisation”.
Οι καμπάνιες
“Βρες τα Χάιν”
Ενέργεια πρώτη, αναγνωρισιμότητα και τοποθέτηση μέσω παραγωγής περιεχομένου στα social media και χορηγούμενες ενέργειες.
Χάιν Spots (B2B)
Ενέργεια δεύτερη (παράλληλα με την προσπάθεια απόκτησης αναγνωρισιμότητας).
Τα Χάιν Spots δεν είναι άλλα, από τα συνεργαζόμενα καταστήματα (super markets, καταστήματα εστίασης κτλ) που παρέχουν τα προϊόντα Χάιν. Ουσιαστικά, ονομάσαμε όλα τα μέχρι τότε συνεργαζόμενα καταστήματα “Χάιν Spots”, έτσι ώστε να τα κάνουμε κομμάτι του brand και να δημιουργηθεί ένα virality, που μεταφέρει το μήνυμα πως τα Χάιν Spots εξαπλώνονται και διευρύνονται όλο και περισσότερο.
Xάιν Food Stories
Ενέργεια τρίτη, στη φάση ωρίμανσης των social media accounts και μετά από 6 μήνες περίπου αδιάκοπων ενεργειών αναγνωρισιμότητας, δημιουργήσαμε μια σειρά με μαγειρικά videos.
Η σειρά αυτή,αποτελούμενη από 6 επεισόδια στο Youtube, έγινε σε συνεργασία με τον Στέφανο Πρίσκα, τον – πλέον – Chef Ambassador της Χάιν. Ο σκοπός ήταν να αναδειχθεί η ποιότητα των προϊόντων μέσα από ιδιαίτερα γευστικές παρασκευές.
Giveaways
Ενέργεια τέταρτη, αύξηση των followers και της οργανικής απήχησης. Έγιναν δύο Giveaways, ένα τα Χριστούγεννα (2021) και ένα την περίοδο της Τσικνοπέμπτης (2022). Το αποτέλεσμα ήταν αισθητό κυρίως στους Subscribers του Mailchimp, αλλά και στην κατακόρυφη αύξηση της οργανική απήχησης.
Newsletters
Ενέργεια πέμπτη, αποστολή μηνιαίου newsletter στο audience που δημιουργήθηκε από τα giveaways.
Αποτελέσματα
Το αποτέλεσμα; 18K views στο Youtube, 4.1M post reach στο Facebook, 3.2M impressions στο Google και 2.5K subscribers στο Mailchimp, 12 νέα συνεργαζόμενα καταστήματα και σημαντική αύξηση των παραγγελιών.
Στην MDesigners πιστεύουμε στην ανοιχτή επικοινωνία μεταξύ των ενδιαφερομένων και των σχεδιαστών, με στόχο την υλοποίηση οπτικών ταυτοτήτων/εμπειριών που θα συγκινούν και θα εμπνέουν το κοινό τους.