fbpx

Να Εμπιστευτώ Τον Designer Μου; 5 Λόγοι Που Φωνάζουν «Ναι!»

Να Εμπιστευτώ Τον Designer Μου; 5 Λόγοι Που Φωνάζουν «Ναι!» 860 534 mdesigners
MDesigners-trust-your-designer2


GRAPHIC DESIGN


Να Εμπιστευτώ Τον Designer
Μου; 5 Λόγοι Που Φωνάζουν «Ναι!»

Έχετε μια ιδέα, ένα προϊόν, μια υπηρεσία. Έχετε σκεφτεί τα πάντα γύρω από αυτό, πώς λειτουργεί, τι προσφέρει, τι το κάνει μοναδικό. Είναι μέρος του εαυτού σας.

Ωστόσο, για να πάρει όλο αυτό μορφή, όνομα, ταυτότητα και ενδεχομένως και παρουσία στο internet, θα χρειαστεί να αναλάβει κάποιος άλλος, κάποιος ειδικός, ένας Graphic Designer.
Και μετά, τι;

Πώς και γιατί να εμπιστευτείτε κάποιον που ίσως, τελικά, σας παρουσιάσει κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό που είχατε στο μυαλό σας; Κι όμως, αυτό είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε, τόσο για εσάς όσο και για την επιχείρησή σας. Διαβάστε  παρακάτω  για να δείτε το γιατί.

1. Έχετε επιλέξει έναν επαγγελματία

Όλα ξεκινούν από τη σωστή επιλογή του σχεδιαστή που θα αναλάβει να υλοποιήσει το συναρπαστικό αυτό project, ώστε να μπορούν όλοι να δουν αυτό που έχετε φανταστεί.

Σίγουρα στην επιλογή αυτή έπαιξαν ρόλο η εμπειρία, η εξειδίκευση και κατά πόσο ο designer, και συνεργάτης, πλέον, είναι ενημερωμένος για τις ανάγκες της αγοράς που απευθύνεστε, διαφορετικά δεν θα τον είχατε επιλέξει. Σαν επαγγελματίας, θα φροντίσει για την παραμικρή λεπτομέρεια, θα είναι συνεπής και σίγουρα θα θέλει ένα άρτιο αποτέλεσμα όσο κι εσείς. Κανείς από τους δύο δεν θα ωφεληθεί από μια κακή δουλειά, σωστά;

2. Ο designer σκέφτεται τον τελικό καταναλωτή

Έχοντας μεγάλη εμπειρία στον σχεδιασμό, ένας designer έχει λόγο που θα προτείνει αυτή την απόχρωση του μπλε, που θα επιλέξει αυτή τη γραμματοσειρά και που θα βάλει αυτό το κουμπί λίγο πιο δεξιά.

Ο λόγος πίσω από την κάθε επιλογή μπορεί να είναι από απλοί τεχνικοί περιορισμοί μέχρι η χρηστικότητα, η λειτουργικότητα, ακόμα και έρευνες στην ψυχολογία των καταναλωτών για το ποια χρώματα λειτουργούν θετικά. Όλα παίζουν τον ρόλο τους.

3. Το επιτυχημένο design ενέχει δημιουργικότητα κι αυτό χρειάζεται ελευθερία

Το design μπορούμε να πούμε πως είναι κι αυτό μια μορφή τέχνης. Σαν «καλλιτέχνης», λοιπόν, κι ο designer έχει ένα προσωπικό γούστο και στυλ. Αυτά τα στοιχεία είναι υποκειμενικά και σαφώς μετράει και ο δικός σας λόγος.

MDesigners-trust-yourdesigner

source: the world wide web

Ωστόσο, εφόσον υπάρχει συμφωνία για τη γενική κατεύθυνση και έχουν ληφθεί υπόψη όλα τα σημαντικά σημεία, το να αφήσετε τον designer να δημιουργήσει ελεύθερα, χωρίς να σας απασχολήσουν λεπτομέρειες και χωρίς να μπείτε στη διαδικασία για επισημάνσεις μικρής, ενδεχομένως, σημασίας, θα οδηγήσει σε ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Άλλωστε, όπως θα διαβάσετε αμέσως μετά, αυτό θα σας ωφελήσει και σε άλλο επίπεδο.

4. Εμπιστοσύνη σημαίνει και λιγότερο άγχος για εσάς

Σίγουρα για να υπάρχει ένα τελικό προϊόν ή υπηρεσία, σημαίνει ότι έχει προηγηθεί πολλή σκέψη, πολλή δουλειά ,κι αναπόφευκτα πολύ άγχος. Το κομμάτι του design δεν χρειάζεται να προσθέσει έναν επιπλέον παράγοντα ανησυχίας.

Έχοντας επικοινωνήσει ξεκάθαρα τους στόχους σας κι έχοντας εμπιστοσύνη στον σχεδιαστή, μπορείτε να αφοσιωθείτε σε όλα τα υπόλοιπα ζητήματα που αφορούν την επιχείρησή σας.

5. Η σχέση εμπιστοσύνης φέρνει και καλύτερη επικοινωνία

Είναι σαφές πως ξέρετε καλύτερα από τον καθένα πού απευθύνεστε  και τι θέλετε να πετύχετε. Ο σχεδιαστής είναι αυτός που θα βρει τον τρόπο πώς να το πετύχετε μαζί. Αυτό σημαίνει πως η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση.

Για να είναι επιτυχημένη η συνεργασία αλλά και το αποτέλεσμα, θα πρέπει και οι δύο μεριές να είναι ανοιχτές σε όλες τις ιδέες και να υπάρχει αμφίδρομη επικοινωνία. Πρέπει ο ένας να ακούει και να καταλαβαίνει τις επιθυμίες και τις ανάγκες του άλλου. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο αν υπάρχει εμπιστοσύνη.

Είναι λογικό να υπάρχει ανασφάλεια και ανησυχία όταν κάτι είναι πέρα από τις γνώσεις και την εξειδίκευσή μας. Η καλύτερη λύση σε αυτό είναι να κάνετε ερωτήσεις για οτιδήποτε μπορεί να μην είναι ξεκάθαρο ή για οτιδήποτε δεν είστε σίγουροι σε τι αποσκοπεί. Το μόνο σίγουρο είναι πως κι εμείς θέλουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για εσάς και την επιχείρησή σας.

Στην MDesigners πιστεύουμε στην ανοιχτή επικοινωνία μεταξύ των ενδιαφερομένων και των σχεδιαστών, με στόχο την υλοποίηση οπτικών ταυτοτήτων/εμπειριών που θα συγκινούν και θα εμπνέουν το κοινό τους.

Mdesigners-Logo
MDesigners

Είμαστε οι MDesigners. Ένα digital design & branding studio. Σκεφτόμαστε, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε, σε δημιουργικό επίπεδο, projects όπως: η οπτική επικοινωνία ενός brand, η λειτουργικότητα μιας εφαρμογής, ενός website ή ενός λογισμικού προγράμματος.


Ενδιαφέρον;
Μοιράσου το άρθρο!

Κάθε μήνα στέλνουμε στο inbox σας ένα γράμμα γεμάτο έμπνευση


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ας μιλήσουμε
για το νέο σας project


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Λυκείου 6
153 41, Αγία Παρασκευή


ΚΑΛΕΣΤΕ

213 022 46 40


EMAIL

info@mdesigners.gr


SOCIAL

    Επιλογές Απορρήτου

    Μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις σας συγκατάθεσης και να προσδιορίσετε με ποιους τρόπους θέλετε να χρησιμοποιούνται τα δεδομένα σας σύμφωνα με τους παρακάτω σκοπούς. Μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις σας για εμάς, ανεξάρτητα από αυτές για τους τρίτους συνεργάτες μας. Κάθε σκοπός συνοδεύεται από μια περιγραφή, ώστε να γνωρίζετε με ποιους τρόπους χρησιμοποιούμε, εμείς και οι συνεργάτες μας, τα δεδομένα σας.

    Για λόγους απόδοσης και ασφάλειας χρησιμοποιούμε το Cloudflare
    ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ
    Το Cloudflare χρησιμοποιεί τα cookies _cflb, _cf_bm και _cfduid για να μεγιστοποιήσει τους πόρους δικτύου, να διαχειριστεί την επισκεψιμότητα και να προστατεύσει τους ιστότοπους των πελατών μας από κακόβουλη επισκεψιμότητα.

     

    Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε το προσαρμοσμένο περιεχόμενο.

     

    Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε τον κώδικα παρακολούθησης του Google Analytics.
    Το Google Analytics είναι ένα εργαλείο που βοηθά τους ιδιοκτήτες ιστοτόπου να μετρήσουν τον τρόπο αλληλεπίδρασης των χρηστών με το περιεχόμενο του ιστότοπου. Καθώς ένας χρήστης περιηγείται σε ιστοσελίδες, το Google Analytics παρέχει ετικέτες JavaScript (βιβλιοθήκες) για τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων για την καταγραφή πληροφοριών σχετικά με τη σελίδα που έχει δει ο χρήστης, για παράδειγμα, η διεύθυνση URL της σελίδας. Οι βιβλιοθήκες JavaScript του Google Analytics χρησιμοποιούν τα cookies HTTP για να "θυμούνται" τι έχει κάνει ένας χρήστης σε προηγούμενες σελίδες / αλληλεπιδράσεις με τον ιστότοπο.

     

    Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε τις γραμματοσειρές Google.
    Οι Γραμματοσειρές Google καταγράφουν αρχεία των CSS και των αιτημάτων αρχείων γραμματοσειράς και η πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα διατηρείται ασφαλής. Οι συνολικοί αριθμοί χρήσης παρακολουθούν πόσο δημοφιλείς οικογένειες γραμματοσειρών είναι και δημοσιεύονται στη σελίδα αναλυτικών στοιχείων. Χρησιμοποιούμε δεδομένα από τον ανιχνευτή ιστού της Google για να εντοπίσουμε ποιοι ιστότοποι χρησιμοποιούν γραμματοσειρές Google. Αυτά τα δεδομένα δημοσιεύονται και είναι προσβάσιμα στη βάση δεδομένων BigQuery της γραμματοσειράς Google. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις πληροφορίες που συλλέγει η Google και τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται και διασφαλίζεται, ανατρέξτε στην Πολιτική Απορρήτου της Google.

     

    Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε τους Χάρτες Google.
    Για τους χρήστες του API Χάρτας Ενσωμάτωσης Χαρτών, η Google χρησιμοποιεί ανώνυμα cookies για να καθορίσει τον αριθμό μοναδικών χρηστών του API. Η Google συγκεντρώνει επίσης στατιστικά στοιχεία σχετικά με τους τύπους λειτουργιών που χρησιμοποιούνται από το προϊόν των Χαρτών.


    Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε τις ενσωματώσεις βίντεο.
    Οι πάροχοι των βίντεο (π.χ. YouTube, Vimeo) μπορεί να συλλέγουν δεδομένα για τους χρήστες και να κάνουν καταγραφή πληροφοριών που βοηθά να μετρήσουν τον τρόπο αλληλεπίδρασης των χρηστών με το περιεχόμενο του ιστότοπου. Ενεργοποιώντας τις ενσωματώσεις βίντεο, αποδέχεστε τους όρους χρήσης που αναφέρει κάθε πάροχος στη στην πολιτική απορρήτου του.

    Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.