
DIGITAL MARKETING
5 Λόγοι Για Να Επενδύσετε
Στο Ongoing SEO
Στο Ongoing SEO
Όλοι, λίγο-πολύ, πια ξέρουμε τι σημαίνει SEO και πόσο μεγάλη σημασία έχει για μια ιστοσελίδα. Αυτό που θα κάνει την πραγματική διαφορά, όμως, είναι μια στρατηγική καλά σχεδιασμένη, με αδιάκοπη ροή περιεχομένου και τακτική αναπροσαρμογή του. Κάτι τέτοιο επιτυγχάνεται μόνο με συνεχή παρακολούθηση των αποτελεσμάτων SEO.
Για τη δημιουργία μιας τέτοιας στρατηγικής, είναι πάρα πολλοί οι παράγοντες που πρέπει να λάβει κανείς υπόψη. Υπάρχουν αρκετά δωρεάν εργαλεία για SEO, που μπορούν έως ένα βαθμό να βοηθήσουν, αλλά οι δυνατότητές τους είναι περιορισμένες. Την πραγματική λύση δίνουν pro εργαλεία SEO, όπως το Moz και το Semrush, τα οποία μπορεί να χρειάζονται συνδρομή, αλλά οι λόγοι που αξίζει να επενδύσετε σε κάτι τέτοιο είναι πολλοί.
1. Δημιουργήστε αποτελεσματικό περιεχόμενο γρήγορα
Για να έχει αξία το περιεχόμενο που δημιουργείτε, πρέπει να είναι σχετικό με το κοινό στο οποίο απευθύνεστε, και αυτό απαιτεί έρευνα. Ένα εργαλείο SEO σας δίνει τη δυνατότητα να συγκεντρώσετε πολύ εύκολα θεματολογία, μέσα από μια λίστα με δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες.
Επίσης, μπορείτε να εμπνευστείτε αναζητώντας απευθείας θέμα που σας ενδιαφέρει, το οποίο σπάει αυτόματα σε υποκατηγορίες, εμφανίζοντας και σχετικά άρθρα. Έτσι, αντί να σπαταλάτε χρόνο προσπαθώντας να μαντέψετε τι θα έφερνε αναγνώστες στην ιστοσελίδα σας, έχετε έναν έτοιμο πίνακα με μεγάλη ποικιλία θεμάτων.
2. Μετρήστε πώς “σκοράρει” η ιστοσελίδα σας
Αφού δημιουργήσετε το σωστό περιεχόμενο, πρέπει να μπορείτε να αξιολογήσετε και τα αποτελέσματα που φέρνει. Μέσα από ένα εργαλείο SEO, μπορείτε να ορίσετε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά και να παρακολουθήσετε σε ημερήσια βάση πού κατατάσσεται η ιστοσελίδα σας όταν γίνεται αναζήτηση αυτών των λέξεων.
Όχι μόνο αυτό, αλλα σας ενημερώνει και όταν αλλάξει η κατάταξη ή όταν γίνει κάποια αλλαγή στον αλγόριθμο με τον οποίο αξιολογεί το περιεχόμενο η Google. Με αυτό τον τρόπο, έχετε ξεκάθαρη εικόνα για το πώς αποδίδει το περιεχόμενό σας και είστε πάντα ένα βήμα μπροστά και μπορείτε να το αναπροσαρμόσετε έγκαιρα.
3. Εντοπίστε ζητήματα που χρειάζονται επίλυση
Η συντήρηση μιας υγιούς ιστοσελίδας είναι αρκετά χρονοβόρα και απαιτεί μια σειρά ελέγχων μέσα από πολλά διαφορετικά εργαλεία. Ένα κατάλληλο εργαλείο SEO αναλαμβάνει και αυτό το ρόλο και συγκεντρώνει σε ένα σημείο όλα τα ζητήματα που αφορούν το SEO και χρειάζονται επίλυση. Εντοπίζει το σημείο και το είδος του προβλήματος, όπως διπλό περιεχόμενο, σπασμένοι σύνδεσμοι, έλλειψη Η1 και υποδεικνύει τον τρόπο επίλυσής του. Αυτό θα πει όλα σε ένα!

4. Δείτε ποιοι μιλούν για εσάς
Άλλος ένας τρόπος που μπορείτε να αξιοποιήσετε ένα εργαλείο SEO, είναι για να εντοπίσετε πού αλλού γίνεται αναφορά στο brand σας και την ιστοσελίδα σας. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για δύο λόγους. Πρώτον, μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτή την πληροφορία μετατρέποντάς την σε affiliate marketing ή αυξάνοντας απλά την επισκεψιμότητά σας. Μπορείτε, δηλαδή, να επικοινωνήσετε με τους κατόχους της εκάστοτε ιστοσελίδας που κάνει αναφορά σε εσάς, και να τους ζητήσετε να συμπεριλάβουν το link της δικής ιστοσελίδας.
Δεύτερον, μπορείτε να προστατεύσετε την ιστοσελίδα σας από τους “τοξικούς συνδέσμους” (toxic backlinks). Το Backlink δημιουργείται όταν μια άλλη ιστοσελίδα αναφέρει κάπου έναν δικό σας σύνδεσμο, κάτι που βοηθάει θετικά την κατάταξη της ιστοσελίδας σας. Τα τοξικά backlinks, όμως, έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα, καθώς είναι ψεύτικοι σύνδεσμοι που φέρνουν ψεύτικη επισκεψιμότητα. Αυτό μπορεί να μετρήσει πολύ αρνητικά για την Google, ρίχνοντας έτσι την ιστοσελίδα σας στην κατάταξη. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, πόσο σημαντικό είναι να έχετε ένα εργαλείο που εντοπίζει τέτοιους συνδέσμους και σας βοηθάει να τους αφαιρέσετε.
5. Δείτε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας
Όσο σημαντικό είναι να παρακολουθείτε τη δική σας κατάταξη, εξίσου σημαντικό είναι να παρακολουθείτε και πώς κατατάσσεται ο ανταγωνισμός σας. Μεταξύ όλων των άλλων, ένα εργαλείο SEO βοηθάει και σε αυτό. Μετρώντας την απόδοση που έχουν συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά σας δίνεται η δυνατότητα να συγκρίνετε την απόδοση της ιστοσελίδας σας με αυτή των ανταγωνιστών σας. Μπορείτε, επίσης, να δείτε και λέξεις-κλειδιά τις οποίες εσείς δεν χρησιμοποιείτε, αλλά κατατάσσουν ψηλά τον ανταγωνισμό. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να προσαρμόσετε κατάλληλα το περιεχόμενό σας για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.
Το Search Engine Optimization είναι ένας από τους πιο αποδοτικούς τρόπους διαφήμισης και το θεωρούμε απαραίτητο εργαλείο για κάθε ιστοσελίδα. Ζητήστε μας μια δωρεάν αξιολόγηση του site σας, για να εντοπίσουμε τυχόν αδυναμίες και να σχεδιάσουμε μια πολυδιάστατη, αποτελεσματική στρατηγική, που θα συνεχίσει να φέρνει αποτελέσματα σε βάθος χρόνου.
Στην MDesigners πιστεύουμε στην ανοιχτή επικοινωνία μεταξύ των ενδιαφερομένων και των σχεδιαστών, με στόχο την υλοποίηση οπτικών ταυτοτήτων/εμπειριών που θα συγκινούν και θα εμπνέουν το κοινό τους.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ας μιλήσουμε
για το νέο σας project
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Λυκείου 6
153 41, Αγία Παρασκευή
ΚΑΛΕΣΤΕ
213 022 46 40
EMAIL
info@mdesigners.gr