fbpx

5 Λόγοι Για Να Επενδύσετε Στο Ongoing SEO

5 Λόγοι Για Να Επενδύσετε Στο Ongoing SEO 860 534 mdesigners
MDesigners-mdjournal-image-optimization-image1


DIGITAL MARKETING


5 Λόγοι Για Να Επενδύσετε
Στο Ongoing SEO

Όλοι, λίγο-πολύ, πια ξέρουμε τι σημαίνει SEO και πόσο μεγάλη σημασία έχει για μια ιστοσελίδα. Αυτό που θα κάνει την πραγματική διαφορά, όμως, είναι μια στρατηγική καλά σχεδιασμένη, με αδιάκοπη ροή περιεχομένου και τακτική αναπροσαρμογή του. Κάτι τέτοιο επιτυγχάνεται μόνο με συνεχή παρακολούθηση των αποτελεσμάτων SEO.

Για τη δημιουργία μιας τέτοιας στρατηγικής, είναι πάρα πολλοί οι παράγοντες που πρέπει να λάβει κανείς υπόψη. Υπάρχουν αρκετά δωρεάν εργαλεία για SEO, που μπορούν έως ένα βαθμό να βοηθήσουν, αλλά οι δυνατότητές τους είναι περιορισμένες. Την πραγματική λύση δίνουν pro εργαλεία SEO, όπως το Moz και το Semrush, τα οποία μπορεί να χρειάζονται συνδρομή, αλλά οι λόγοι που αξίζει να επενδύσετε σε κάτι τέτοιο είναι πολλοί.

1. Δημιουργήστε αποτελεσματικό περιεχόμενο γρήγορα

Για να έχει αξία το περιεχόμενο που δημιουργείτε, πρέπει να είναι σχετικό με το κοινό στο οποίο απευθύνεστε, και αυτό απαιτεί έρευνα. Ένα εργαλείο SEO σας δίνει τη δυνατότητα να συγκεντρώσετε πολύ εύκολα θεματολογία, μέσα από μια λίστα με δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες.

Επίσης, μπορείτε να εμπνευστείτε αναζητώντας απευθείας θέμα που σας ενδιαφέρει, το οποίο σπάει αυτόματα σε υποκατηγορίες, εμφανίζοντας και σχετικά άρθρα. Έτσι, αντί να σπαταλάτε χρόνο προσπαθώντας να μαντέψετε τι θα έφερνε αναγνώστες στην ιστοσελίδα σας, έχετε έναν έτοιμο πίνακα με μεγάλη ποικιλία θεμάτων.

2. Μετρήστε πώς “σκοράρει” η ιστοσελίδα σας

Αφού δημιουργήσετε το σωστό περιεχόμενο, πρέπει να μπορείτε να αξιολογήσετε και τα αποτελέσματα που φέρνει. Μέσα από ένα εργαλείο SEO, μπορείτε να ορίσετε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά και να παρακολουθήσετε σε ημερήσια βάση πού κατατάσσεται η ιστοσελίδα σας όταν γίνεται αναζήτηση αυτών των λέξεων.

Όχι μόνο αυτό, αλλα σας ενημερώνει και όταν αλλάξει η κατάταξη ή όταν γίνει κάποια αλλαγή στον αλγόριθμο με τον οποίο αξιολογεί το περιεχόμενο η Google. Με αυτό τον τρόπο, έχετε ξεκάθαρη εικόνα για το πώς αποδίδει το περιεχόμενό σας και είστε πάντα ένα βήμα μπροστά και μπορείτε να το αναπροσαρμόσετε έγκαιρα.

3. Εντοπίστε ζητήματα που χρειάζονται επίλυση

Η συντήρηση μιας υγιούς ιστοσελίδας είναι αρκετά χρονοβόρα και απαιτεί μια σειρά ελέγχων μέσα από πολλά διαφορετικά εργαλεία. Ένα κατάλληλο εργαλείο SEO αναλαμβάνει και αυτό το ρόλο και συγκεντρώνει σε ένα σημείο όλα τα ζητήματα που αφορούν το SEO και χρειάζονται επίλυση. Εντοπίζει το σημείο και το είδος του προβλήματος, όπως διπλό περιεχόμενο, σπασμένοι σύνδεσμοι, έλλειψη Η1 και υποδεικνύει τον τρόπο επίλυσής του. Αυτό θα πει όλα σε ένα!

mdesigners-mdjournal-ongoing-seo-2

4. Δείτε ποιοι μιλούν για εσάς

Άλλος ένας τρόπος που μπορείτε να αξιοποιήσετε ένα εργαλείο SEO, είναι για να εντοπίσετε πού αλλού γίνεται αναφορά στο brand σας και την ιστοσελίδα σας. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για δύο λόγους. Πρώτον, μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτή την πληροφορία μετατρέποντάς την σε affiliate marketing ή αυξάνοντας απλά την επισκεψιμότητά σας. Μπορείτε, δηλαδή, να επικοινωνήσετε με τους κατόχους της εκάστοτε ιστοσελίδας που κάνει αναφορά σε εσάς, και να τους ζητήσετε να συμπεριλάβουν το link της δικής ιστοσελίδας.

Δεύτερον, μπορείτε να προστατεύσετε την ιστοσελίδα σας από τους “τοξικούς συνδέσμους” (toxic backlinks). Το Backlink δημιουργείται όταν μια άλλη ιστοσελίδα αναφέρει κάπου έναν δικό σας σύνδεσμο, κάτι που βοηθάει θετικά την κατάταξη της ιστοσελίδας σας. Τα τοξικά backlinks, όμως, έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα, καθώς είναι ψεύτικοι σύνδεσμοι που φέρνουν ψεύτικη επισκεψιμότητα. Αυτό μπορεί να μετρήσει πολύ αρνητικά για την Google, ρίχνοντας έτσι την ιστοσελίδα σας στην κατάταξη. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, πόσο σημαντικό είναι να έχετε ένα εργαλείο που εντοπίζει τέτοιους συνδέσμους και σας βοηθάει να τους αφαιρέσετε.

5. Δείτε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας

Όσο σημαντικό είναι να παρακολουθείτε τη δική σας κατάταξη, εξίσου σημαντικό είναι να παρακολουθείτε και πώς κατατάσσεται ο ανταγωνισμός σας. Μεταξύ όλων των άλλων, ένα εργαλείο SEO βοηθάει και σε αυτό. Μετρώντας την απόδοση που έχουν συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά σας δίνεται η δυνατότητα να συγκρίνετε την απόδοση της ιστοσελίδας σας με αυτή των ανταγωνιστών σας. Μπορείτε, επίσης, να δείτε και λέξεις-κλειδιά τις οποίες εσείς δεν χρησιμοποιείτε, αλλά κατατάσσουν ψηλά τον ανταγωνισμό. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να προσαρμόσετε κατάλληλα το περιεχόμενό σας για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

Στην MDesigners πιστεύουμε στην ανοιχτή επικοινωνία μεταξύ των ενδιαφερομένων και των σχεδιαστών, με στόχο την υλοποίηση οπτικών ταυτοτήτων/εμπειριών που θα συγκινούν και θα εμπνέουν το κοινό τους.

Mdesigners-Logo
MDesigners

Είμαστε οι MDesigners. Ένα digital design & branding studio. Σκεφτόμαστε, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε, σε δημιουργικό επίπεδο, projects όπως: η οπτική επικοινωνία ενός brand, η λειτουργικότητα μιας εφαρμογής, ενός website ή ενός λογισμικού προγράμματος.


Ενδιαφέρον;
Μοιράσου το άρθρο!

Κάθε μήνα στέλνουμε στο inbox σας ένα γράμμα γεμάτο έμπνευση


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ας μιλήσουμε
για το νέο σας project


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Λυκείου 6
153 41, Αγία Παρασκευή


ΚΑΛΕΣΤΕ

213 022 46 40


EMAIL

info@mdesigners.gr


SOCIAL

    Επιλογές Απορρήτου

    Μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις σας συγκατάθεσης και να προσδιορίσετε με ποιους τρόπους θέλετε να χρησιμοποιούνται τα δεδομένα σας σύμφωνα με τους παρακάτω σκοπούς. Μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις σας για εμάς, ανεξάρτητα από αυτές για τους τρίτους συνεργάτες μας. Κάθε σκοπός συνοδεύεται από μια περιγραφή, ώστε να γνωρίζετε με ποιους τρόπους χρησιμοποιούμε, εμείς και οι συνεργάτες μας, τα δεδομένα σας.

    Για λόγους απόδοσης και ασφάλειας χρησιμοποιούμε το Cloudflare
    ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ
    Το Cloudflare χρησιμοποιεί τα cookies _cflb, _cf_bm και _cfduid για να μεγιστοποιήσει τους πόρους δικτύου, να διαχειριστεί την επισκεψιμότητα και να προστατεύσει τους ιστότοπους των πελατών μας από κακόβουλη επισκεψιμότητα.

     

    Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε το προσαρμοσμένο περιεχόμενο.

     

    Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε τον κώδικα παρακολούθησης του Google Analytics.
    Το Google Analytics είναι ένα εργαλείο που βοηθά τους ιδιοκτήτες ιστοτόπου να μετρήσουν τον τρόπο αλληλεπίδρασης των χρηστών με το περιεχόμενο του ιστότοπου. Καθώς ένας χρήστης περιηγείται σε ιστοσελίδες, το Google Analytics παρέχει ετικέτες JavaScript (βιβλιοθήκες) για τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων για την καταγραφή πληροφοριών σχετικά με τη σελίδα που έχει δει ο χρήστης, για παράδειγμα, η διεύθυνση URL της σελίδας. Οι βιβλιοθήκες JavaScript του Google Analytics χρησιμοποιούν τα cookies HTTP για να "θυμούνται" τι έχει κάνει ένας χρήστης σε προηγούμενες σελίδες / αλληλεπιδράσεις με τον ιστότοπο.

     

    Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε τις γραμματοσειρές Google.
    Οι Γραμματοσειρές Google καταγράφουν αρχεία των CSS και των αιτημάτων αρχείων γραμματοσειράς και η πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα διατηρείται ασφαλής. Οι συνολικοί αριθμοί χρήσης παρακολουθούν πόσο δημοφιλείς οικογένειες γραμματοσειρών είναι και δημοσιεύονται στη σελίδα αναλυτικών στοιχείων. Χρησιμοποιούμε δεδομένα από τον ανιχνευτή ιστού της Google για να εντοπίσουμε ποιοι ιστότοποι χρησιμοποιούν γραμματοσειρές Google. Αυτά τα δεδομένα δημοσιεύονται και είναι προσβάσιμα στη βάση δεδομένων BigQuery της γραμματοσειράς Google. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις πληροφορίες που συλλέγει η Google και τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται και διασφαλίζεται, ανατρέξτε στην Πολιτική Απορρήτου της Google.

     

    Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε τους Χάρτες Google.
    Για τους χρήστες του API Χάρτας Ενσωμάτωσης Χαρτών, η Google χρησιμοποιεί ανώνυμα cookies για να καθορίσει τον αριθμό μοναδικών χρηστών του API. Η Google συγκεντρώνει επίσης στατιστικά στοιχεία σχετικά με τους τύπους λειτουργιών που χρησιμοποιούνται από το προϊόν των Χαρτών.


    Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε τις ενσωματώσεις βίντεο.
    Οι πάροχοι των βίντεο (π.χ. YouTube, Vimeo) μπορεί να συλλέγουν δεδομένα για τους χρήστες και να κάνουν καταγραφή πληροφοριών που βοηθά να μετρήσουν τον τρόπο αλληλεπίδρασης των χρηστών με το περιεχόμενο του ιστότοπου. Ενεργοποιώντας τις ενσωματώσεις βίντεο, αποδέχεστε τους όρους χρήσης που αναφέρει κάθε πάροχος στη στην πολιτική απορρήτου του.

    Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.