fbpx

mdesigners-case-stories-chania-feature

Chania Always Pure

Digital Campaign

Chania Always Pure

Digital Campaign

mdesigners-case-stories-chania-feature
01

Το ζητούμενο

Τον Αύγουστο του 2020, το καλοκαίρι της πανδημίας, μας ζητήθηκε από το Επιμελητήριο Χανίων να σχεδιάσουμε κάποιες ψηφιακές ενέργειες, οι οποίες θα έφερναν άμεσα και γρήγορα αποτελέσματα όσον αφορά στην αναγνωρισιμότητα των Χανίων ως ένας ασφαλής προορισμός.

MD-Chania-always-pure-video-production-champaign

Σύνολο απήχησης σε 30 ημέρες

5.247.173

Σύνολο Θεάσεων σε 30 ημέρες

5.545.656

Σύνολο αλληλεπιδράσεων σε 30 ημέρες

244.279

02

Η λύση

Η ομάδα μας πρότεινε την παραγωγή ενός ενημερωτικού video σχετικά με την κατάσταση στον τόπο των Χανίων, το οποίο με τα απαραίτητα μηνύματα θα επικοινωνούσε τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται η τοπική κοινωνία το ζήτημα της πανδημίας και πώς παράλληλα προσπαθεί να προσφέρει ένα κορυφαίο τουριστικό προϊόν.

Δημιουργήθηκε το brand “Chania always pure” και οι θεματικές ενότητες pure sea, pure spirit, pure hospitality, pure taste, ενώ αναπτύξαμε ενημερωτικά posts για την κάθε μία.
H προώθηση των ενεργειών έγινε στο Facebook και στο Instagram, με συνδυαστικές καμπάνιες, reach – awarness – thruplay – engagement.

Το συνολικό αποτέλεσμα της απήχησης ήταν 4.318.000 μοναδικοί viewers στο Facebook και 930,000 στο Instagram. To περιεχόμενο θεάθηκε σε 10 διαφορετικές χώρες και αλληλεπίδρασαν με αυτό 250,000 άνθρωποι, σε διάστημα 30 ημερών.

STRATEGY • CONTENT • DIGITAL MARKETING • VIDEO PRODUCTION • DIGITAL CAMPAIGN

START MOBILE

02

Η λύση

Η ομάδα μας πρότεινε την παραγωγή ενός ενημερωτικού video σχετικά με την κατάσταση στον τόπο των Χανίων, το οποίο με τα απαραίτητα μηνύματα θα επικοινωνούσε τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται η τοπική κοινωνία το ζήτημα της πανδημίας και πώς παράλληλα προσπαθεί να προσφέρει ένα κορυφαίο τουριστικό προϊόν.

Δημιουργήθηκε το brand “Chania always pure” και οι θεματικές ενότητες pure sea, pure spirit, pure hospitality, pure taste, ενώ αναπτύξαμε ενημερωτικά posts για την κάθε μία.
H προώθηση των ενεργειών έγινε στο Facebook και στο Instagram, με συνδυαστικές καμπάνιες, reach – awarness – thruplay – engagement.

Το συνολικό αποτέλεσμα της απήχησης ήταν 4.318,000 μοναδικοί viewers στο Facebook και 930,000 στο Instagram. To περιεχόμενο θεάθηκε σε 10 διαφορετικές χώρες και αλληλεπίδρασαν με αυτό 250,000 άνθρωποι, σε διάστημα 30 ημερών.

STRATEGY • CONTENT • DIGITAL MARKETING • VIDEO PRODUCTION • DIGITAL CAMPAIGN

Σύνολο απήχησης σε 30 ημέρες

5,247.173

Σύνολο Θεάσεων σε 30 ημέρες

5,545.656

Σύνολο αλληλεπιδράσεων σε 30 ημέρες

244.279

END MOBILE

03

Το αποτέλεσμα

MD-chania-post
04

Client said about us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et


Luca, Pomenergy

Επιλογές Απορρήτου

Μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις σας συγκατάθεσης και να προσδιορίσετε με ποιους τρόπους θέλετε να χρησιμοποιούνται τα δεδομένα σας σύμφωνα με τους παρακάτω σκοπούς. Μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις σας για εμάς, ανεξάρτητα από αυτές για τους τρίτους συνεργάτες μας. Κάθε σκοπός συνοδεύεται από μια περιγραφή, ώστε να γνωρίζετε με ποιους τρόπους χρησιμοποιούμε, εμείς και οι συνεργάτες μας, τα δεδομένα σας.

Για λόγους απόδοσης και ασφάλειας χρησιμοποιούμε το Cloudflare
ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ
Το Cloudflare χρησιμοποιεί τα cookies _cflb, _cf_bm και _cfduid για να μεγιστοποιήσει τους πόρους δικτύου, να διαχειριστεί την επισκεψιμότητα και να προστατεύσει τους ιστότοπους των πελατών μας από κακόβουλη επισκεψιμότητα.

 

Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε το προσαρμοσμένο περιεχόμενο.

 

Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε τον κώδικα παρακολούθησης του Google Analytics.
Το Google Analytics είναι ένα εργαλείο που βοηθά τους ιδιοκτήτες ιστοτόπου να μετρήσουν τον τρόπο αλληλεπίδρασης των χρηστών με το περιεχόμενο του ιστότοπου. Καθώς ένας χρήστης περιηγείται σε ιστοσελίδες, το Google Analytics παρέχει ετικέτες JavaScript (βιβλιοθήκες) για τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων για την καταγραφή πληροφοριών σχετικά με τη σελίδα που έχει δει ο χρήστης, για παράδειγμα, η διεύθυνση URL της σελίδας. Οι βιβλιοθήκες JavaScript του Google Analytics χρησιμοποιούν τα cookies HTTP για να "θυμούνται" τι έχει κάνει ένας χρήστης σε προηγούμενες σελίδες / αλληλεπιδράσεις με τον ιστότοπο.

 

Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε τις γραμματοσειρές Google.
Οι Γραμματοσειρές Google καταγράφουν αρχεία των CSS και των αιτημάτων αρχείων γραμματοσειράς και η πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα διατηρείται ασφαλής. Οι συνολικοί αριθμοί χρήσης παρακολουθούν πόσο δημοφιλείς οικογένειες γραμματοσειρών είναι και δημοσιεύονται στη σελίδα αναλυτικών στοιχείων. Χρησιμοποιούμε δεδομένα από τον ανιχνευτή ιστού της Google για να εντοπίσουμε ποιοι ιστότοποι χρησιμοποιούν γραμματοσειρές Google. Αυτά τα δεδομένα δημοσιεύονται και είναι προσβάσιμα στη βάση δεδομένων BigQuery της γραμματοσειράς Google. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις πληροφορίες που συλλέγει η Google και τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται και διασφαλίζεται, ανατρέξτε στην Πολιτική Απορρήτου της Google.

 

Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε τους Χάρτες Google.
Για τους χρήστες του API Χάρτας Ενσωμάτωσης Χαρτών, η Google χρησιμοποιεί ανώνυμα cookies για να καθορίσει τον αριθμό μοναδικών χρηστών του API. Η Google συγκεντρώνει επίσης στατιστικά στοιχεία σχετικά με τους τύπους λειτουργιών που χρησιμοποιούνται από το προϊόν των Χαρτών.


Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε τις ενσωματώσεις βίντεο.
Οι πάροχοι των βίντεο (π.χ. YouTube, Vimeo) μπορεί να συλλέγουν δεδομένα για τους χρήστες και να κάνουν καταγραφή πληροφοριών που βοηθά να μετρήσουν τον τρόπο αλληλεπίδρασης των χρηστών με το περιεχόμενο του ιστότοπου. Ενεργοποιώντας τις ενσωματώσεις βίντεο, αποδέχεστε τους όρους χρήσης που αναφέρει κάθε πάροχος στη στην πολιτική απορρήτου του.

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.