Chania Always Pure
Digital Campaign
Chania Always Pure
Digital Campaign

Το ζητούμενο
Τον Αύγουστο του 2020, το καλοκαίρι της πανδημίας, μας ζητήθηκε από το Επιμελητήριο Χανίων να σχεδιάσουμε κάποιες ψηφιακές ενέργειες, οι οποίες θα έφερναν άμεσα και γρήγορα αποτελέσματα όσον αφορά στην αναγνωρισιμότητα των Χανίων ως ένας ασφαλής προορισμός.

Σύνολο απήχησης σε 30 ημέρες
5.247.173
Σύνολο Θεάσεων σε 30 ημέρες
5.545.656
Σύνολο αλληλεπιδράσεων σε 30 ημέρες
244.279
Η λύση
Η ομάδα μας πρότεινε την παραγωγή ενός ενημερωτικού video σχετικά με την κατάσταση στον τόπο των Χανίων, το οποίο με τα απαραίτητα μηνύματα θα επικοινωνούσε τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται η τοπική κοινωνία το ζήτημα της πανδημίας και πώς παράλληλα προσπαθεί να προσφέρει ένα κορυφαίο τουριστικό προϊόν.
Δημιουργήθηκε το brand “Chania always pure” και οι θεματικές ενότητες pure sea, pure spirit, pure hospitality, pure taste, ενώ αναπτύξαμε ενημερωτικά posts για την κάθε μία.
H προώθηση των ενεργειών έγινε στο Facebook και στο Instagram, με συνδυαστικές καμπάνιες, reach – awarness – thruplay – engagement.
Το συνολικό αποτέλεσμα της απήχησης ήταν 4.318.000 μοναδικοί viewers στο Facebook και 930,000 στο Instagram. To περιεχόμενο θεάθηκε σε 10 διαφορετικές χώρες και αλληλεπίδρασαν με αυτό 250,000 άνθρωποι, σε διάστημα 30 ημερών.
STRATEGY • CONTENT • DIGITAL MARKETING • VIDEO PRODUCTION • DIGITAL CAMPAIGN
START MOBILE
Η λύση
Η ομάδα μας πρότεινε την παραγωγή ενός ενημερωτικού video σχετικά με την κατάσταση στον τόπο των Χανίων, το οποίο με τα απαραίτητα μηνύματα θα επικοινωνούσε τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται η τοπική κοινωνία το ζήτημα της πανδημίας και πώς παράλληλα προσπαθεί να προσφέρει ένα κορυφαίο τουριστικό προϊόν.
Δημιουργήθηκε το brand “Chania always pure” και οι θεματικές ενότητες pure sea, pure spirit, pure hospitality, pure taste, ενώ αναπτύξαμε ενημερωτικά posts για την κάθε μία.
H προώθηση των ενεργειών έγινε στο Facebook και στο Instagram, με συνδυαστικές καμπάνιες, reach – awarness – thruplay – engagement.
Το συνολικό αποτέλεσμα της απήχησης ήταν 4.318,000 μοναδικοί viewers στο Facebook και 930,000 στο Instagram. To περιεχόμενο θεάθηκε σε 10 διαφορετικές χώρες και αλληλεπίδρασαν με αυτό 250,000 άνθρωποι, σε διάστημα 30 ημερών.
STRATEGY • CONTENT • DIGITAL MARKETING • VIDEO PRODUCTION • DIGITAL CAMPAIGN
Σύνολο απήχησης σε 30 ημέρες
5,247.173
Σύνολο Θεάσεων σε 30 ημέρες
5,545.656
Σύνολο αλληλεπιδράσεων σε 30 ημέρες
244.279
END MOBILE
Το αποτέλεσμα

Client said about us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et