Ironman
Branding
Ironman
Branding

Το ζητούμενο
To Ironman 70.3 είναι ένας διεθνής αγώνας τριάθλου, κολύμβησης, ποδηλάτου και τρεξίματος. Διεξήχθη για πρώτη φορά στην Ελλάδα τον Απρίλιο του 2019 στο Costa Navarino. Η ομάδα διοργάνωσης απευθύνθηκε σε εμάς για τον σχεδιασμό μιας ενιαίας εταιρικής ταυτότητας για όλες τις πτυχές της οπτικής επικοινωνίας του αγώνα.


Η λύση
Θέλοντας να κάνουμε το ελληνικό στοιχείο να ξεχωρίζει στη διοργάνωση που έγινε για πρώτη φορά στη χώρα μας, εμπνευστήκαμε από τα αρχαϊκά γράμματα και τις φιγούρες των αρχαίων αμφορέων. Αυτά τα στοιχεία έντυσαν όλα τα υλικά, από banners και μπλουζάκια, μέχρι το έντυπο της διοργάνωσης και επαγγελματικές κάρτες. Οι φιγούρες μας, σαν τους αρχαίους αθλητές, μεταφέρθηκαν στο σήμερα και έγιναν δρομείς, κολυμβητές και ποδηλάτες πάνω σε μια επιφάνεια που θυμίζει αρχαία επιγραφή.
MARKET RESEARCH • BRAND STRATEGY • BRAND ID • STATIONERY
START MOBILE
Η λύση
Θέλοντας να κάνουμε το ελληνικό στοιχείο να ξεχωρίζει στη διοργάνωση που έγινε για πρώτη φορά στη χώρα μας, εμπνευστήκαμε από τα αρχαϊκά γράμματα και τις φιγούρες των αρχαίων αμφορέων. Αυτά τα στοιχεία έντυσαν όλα τα υλικά, από banners και μπλουζάκια, μέχρι το έντυπο της διοργάνωσης και επαγγελματικές κάρτες. Οι φιγούρες μας, σαν τους αρχαίους αθλητές, μεταφέρθηκαν στο σήμερα και έγιναν δρομείς, κολυμβητές και ποδηλάτες πάνω σε μια επιφάνεια που θυμίζει αρχαία επιγραφή.
MARKET RESEARCH • BRAND STRATEGY • BRAND ID • STATIONERY

END MOBILE
Το αποτέλεσμα
Rollup Banner

T-shirt

Medal

Brand id

Illustration

Τι είπαν για εμάς
Οι MDesigners παρέδωσαν ένα σπάνιο συνδυασμό concept και εξαιρετικού design – είμαστε ενθουσιασμένοι με το αποτέλεσμα!
Η συνεργασία μας ήταν μια ευχάριστη διαδικασία, ξέρουν τη δουλειά πολύ καλά και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό δημιουργικό με ελάχιστες βελτιώσεις και μέσα στους συμφωνημένους χρόνους. Έχω να πω μόνο τα καλύτερα για την ποιότητα, την ταχύτητα, την προσοχή στη λετομέρεια και την αποτελεσματικότητα της δουλειάς τους.