Omalon
Logo, Branding, Website
Omalon Environmental Services
Logo, Branding, Website

Το ζητούμενο
Όταν η Omalon, εταιρεία περιβαλλοντικών υπηρεσιών, μας προσέγγισε για να αναλάβουμε το rebranding, αντιμετωπίσαμε μία μοναδική πρόκληση: να δημιουργήσουμε μια συνολική στρατηγική αναβάθμισης της εταιρικής της ταυτότητας που θα αναδείκνυε με σαφήνεια τις δύο βασικές υπηρεσίες της, Pest Control και Landscaping, ενώ παράλληλα θα τόνιζε τη συστηματική προσέγγιση και εμπειρία της σε αυτούς τους τομείς. Για να το επιτύχουμε αυτό, ξεκινήσαμε ένα πολυδιάστατο 360 επικοινωνιακό πρόγραμμα. Η πρόκληση δεν περιορίστηκε απλώς στον επανασχεδιασμό της εμφάνισης της εταιρείας, αλλά περιλάμβανε την ανάδειξη των υπηρεσιών της Omalon σε όλες τις πτυχές της εξειδίκευσής της.

Η λύση
Ξεκινήσαμε με την ονοματολόγία της εταιρίας, από “Trap” μετονομάστηκε σε “Omalon”, ένα όνομα εμπνευσμένο από την ομαλή διαχείριση των έργων χωρίς τριβές και επαγγελματισμό. Ο σχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας βασίστηκε σε ένα σύστημα αξόνων και κύκλων των οποίων τα τέταρτα τους όταν περιστέφονται δημιουργούν σύμβολα τα οποία σχετίζονται με τις υπηρεσίες της εταιρίας. Αυτά τα σύμβολα παίρνουν μορφές φυτών, εντόμων κ.α σε καμπυλωτές απεικονίσεις. Το λογότυπο σχεδιάστηκε με βάση μια λιτή sans serif γραμματοσειρά.
Το αποτέλεσμα ήταν μία επικοινωνιακά δυνατή και στρατηγικά ορθή αναβάθμιση της εικόνας της που ανέδειξε αποτελεσματικά τη διπλή φύση των υπηρεσιών της, καθώς και την ακλόνητη δέσμευσή της για αριστεία.
BRAND STRATEGY • NAMING • LOGO DESIGN • BRANDING • SIGNAGE • USER JOURNEY • USER INTERFACE • WEB DESIGN • WEB DEVELOPMENT
START MOBILE
Η λύση
Ξεκινήσαμε με την ονοματολόγία της εταιρίας, από “Trap” μετονομάστηκε σε “Omalon”, ένα όνομα εμπνευσμένο από την ομαλή διαχείριση των έργων χωρίς τριβές και επαγγελματισμό. Ο σχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας βασίστηκε σε ένα σύστημα αξόνων και κύκλων των οποίων τα τέταρτα τους όταν περιστέφονται δημιουργούν σύμβολα τα οποία σχετίζονται με τις υπηρεσίες της εταιρίας. Αυτά τα σύμβολα παίρνουν μορφές φυτών, εντόμων κ.α σε καμπυλωτές απεικονίσεις. Το λογότυπο σχεδιάστηκε με βάση μια λιτή sans serif γραμματοσειρά.
Το αποτέλεσμα ήταν μία επικοινωνιακά δυνατή και στρατηγικά ορθή αναβάθμιση της εικόνας της που ανέδειξε αποτελεσματικά τη διπλή φύση των υπηρεσιών της, καθώς και την ακλόνητη δέσμευσή της για αριστεία.
BRAND STRATEGY • NAMING • LOGO DESIGN • BRANDING • SIGNAGE • USER JOURNEY • USER INTERFACE • WEB DESIGN • WEB DEVELOPMENT
END MOBILE
Το αποτέλεσμα
BRANDING PROCESS
START MOBILE
Το αποτέλεσμα
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤO BRANDING
END MOBILE
Brand id



Φωτογραφίες: Γιώργος Βιτσαρόπουλος
Signage






Website
