fbpx

Διονύσης Παναγιωτάκης: Πώς μια διαφοροποιημένη εταιρική ταυτότητα μας βοήθησε να ξεχωρίσουμε στον χώρο του consulting

Διονύσης Παναγιωτάκης: Πώς μια διαφοροποιημένη εταιρική ταυτότητα μας βοήθησε να ξεχωρίσουμε στον χώρο του consulting 860 534 mdesigners
Mdesigners-Save2grow-interview-blog-header1


INTERVIEWS


Διονύσης Παναγιωτάκης: Πώς μια διαφοροποιημένη εταιρική ταυτότητα μας βοήθησε να ξεχωρίσουμε στον χώρο του consulting

Η Save2grow είναι μια καινοτόμος εταιρεία συμβούλων. Μας ζητήθηκε να σχεδιάσουμε το λογότυπο, την εταιρική ταυτότητα και το website. Το αποτέλεσμα έπρεπε να διαφοροποιεί την εταιρία σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Να κερδίζει την εμπιστοσύνη των πελατών της.

O Διονύσης Παναγιωτάκης, Co Founder & Partner της Save2Grow μοιράζεται την εμπειρία του σχετικά  με την προσέγγισή μας και τη συνεργασία μας.

Mdesigners-Dionisis
Διονύσης Παναγιωτάκης
Co-founder / Partner

Ο Διονύσης έχει διατελέσει ανώτερο στέλεχος σε πολυεθνικές εταιρείες τροφίμων (Pillsbury, General Mills) καθώς και σε εταιρείες συμβούλων (Deloitte, Save2Grow). Ο Διονύσης είναι κάτοχος πτυχίου MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. ‘Εχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά προγράμματα για ανώτερα στελέχη στο Harvard Business School και στο INSEAD.

MDesigners: Κινήστε στο χώρο των Συμβούλων. Ένας κλάδος με ισχυρό ανταγωνισμό. Ποια είναι η θέση της Save2Grow και ποια η στρατηγική της;

Διονύσης Παναγιωτάκης: Ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίσει μια νέα εταιρεία σε μια ανταγωνιστική αγορά είναι να αφουγκράζεται τις ανάγκες του πελάτη. Να προσθέτει πραγματική αξία με τα παραδοτέα της και να προσπαθεί σκληρότερα με στόχο τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών της. Επειδή έχουμε σημαντική εμπειρία τόσο ως σύμβουλοι επιχειρήσεων σε εταιρείες big-4 όσο και ως στελέχη πολυεθνικών εταιρειών καταλαβαίνουμε καλύτερα τις απαιτήσεις των πελατών μας. Έχουμε αποφασίσει να εκτελούμε μόνο έργα τα οποία έχουμε υλοποιήσει με επιτυχία ως στελέχη. Προκειμένου οι συμβουλές μας να είναι δοκιμασμένες και άμεσα εφαρμοστέες.

Τέλος, γνωρίζοντας τα προβλήματα χρηματοδότησης και τις προκλήσεις των ελληνικών εταιρειών, αναπτύξαμε ένα πρόγραμμα που το ονομάζουμε save-invest-grow και έχει ως στόχο να βοηθήσει εταιρείες να εξοικονομήσουν πόρους με στοχευμένες ενέργειες μείωσης του κόστους. Προκειμένου να χρηματοδοτήσουν την αναπτυξιακή τους ατζέντα μέσω επενδύσεων σε ικανότητες διαφοροποίησης, marketing και καινοτομία. Αυτό είναι ένα μοναδικό προϊόν που μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό και μέσα στο έτος θα κυκλοφορήσει και ως εγχειρίδιο για στελέχη.

MD: Πώς σας βοήθησαν οι MDesigners να ξεχωρίσετε σε αυτό τον δύσκολο χώρο;

ΔΠ: Νομίζω βοήθησε σημαντικά ότι η φιλοσοφία μας ως εταιρεία ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία και πρακτική της MDesigners. Η MDesigners έχει μεγάλη εμπειρία στο χώρο δεν ήταν δύσκολο να καταλάβει τι ακριβώς χρειαζόμασταν. Μόλις δώσαμε το brief για το έργο τόσο η Σεσίλ όσο και ο Δημήτρης αντελήφθησαν τι αναζητούσαμε και επέστρεψαν με διαφορετικές ιδέες και λύσεις. Μας βοηθήσαν να επιλέξουμε αυτές που ήταν κοντύτερα στις ανάγκες μας.

MD: Πώς ήταν η συνεργασία σας με την ομάδα; Σας καθοδήγησαν σε κάποια σημεία;

ΔΠ: Η συνεργασία με την MDesigners ήταν πολύ ευχάριστη και εποικοδομητική. Για κάθε παραδοτέο έρχονταν με τρεις διαφορετικές αλλά εξίσου ποιοτικές λύσεις. Μας βοήθησαν να επιλέξουμε την καλύτερη για τις ανάγκες μας. Η πιο δύσκολη απόφαση αφορούσε στο λογότυπο της εταιρείας μας καθώς αναζητούσαμε κάτι που θα ήταν δυναμικό, στιβαρό, κλασικό και διαχρονικό ταυτόχρονα. Αναζητούσαμε κάτι με αναφορά σε οικονομία και ανάπτυξη. Άμεσα καταλήξαμε στην πρώτη λύση που ήταν ένα μοντέρνο λογότυπο με ζωηρά χρώματα όπου δέσποζαν το S και το G με δύο μπάρες ανάμεσά τους που παρέπεμπαν σε ιστόγραμμα. Όμως, η ομάδα της MDesigners μας παρότρυνε να μην πάρουμε άμεσα την τελική απόφαση, αλλά να αξιολογήσουμε καλύτερα το τρίτο λογότυπο με την κουκουβάγια.

Mdesigners-Save2Grow-Logo-guidelines
Mdesigners-Save2Grow-Logo4

Save2Grow Λογότυπο

MD: Γιατί επιλέξατε ως σύμβολο την κουκουβάγια;

ΔΠ: Δεν ήταν εύκολη απόφαση. Μετά από ενδοσκόπηση και συζήτηση με την MDesigners καταλήξαμε ότι αυτό το σήμα εξέφραζε καλύτερα τις αξίες μας. Η κουκουβάγια θεωρείται διαχρονικά ένα σοφό πτηνό. Ταιριάζει ιδανικά σε μια εταιρεία που παρέχει συμβουλευτικό έργο και υπηρεσίες εκπαίδευσης και ανάπτυξης στελεχών. Η κουκουβάγια ή γλαύκα στα αρχαία ελληνικά ήταν το σύμβολο της Αθήνας και απεικονίζονταν στο Αθηναϊκό τετράδραχμο που ήταν το βασικό νόμισμα για τις συναλλαγές στη μεσόγειο τα κλασικά χρόνια, κάτι σαν το δολάριο στη σημερινή εποχή. Συνεπώς, είναι μια καλή επιλογή για μια εταιρεία με έδρα την Αθήνα πού ήδη μέσα σε δύο χρόνια έχει καταφέρει να υλοποιήσει έργα στο Λονδίνο, την Οδησσό και την Λευκωσία. Ο σχεδιασμός του σχήματος με τα έντονα μάτια και τις καφέ γραμμές είναι μοντέρνος και ταυτόχρονα αποπνέει τη στιβαρότητα και σοβαρότητα που απαιτείται. Είμαστε λοιπόν πολύ ικανοποιημένοι με αυτή η σύγχρονη εκδοχή της κουκουβάγιας που μας πρότεινε η MDesigners, καθώς μας έχει ήδη φέρει τύχη και μας διαφοροποιεί επικοινωνιακά από τον ανταγωνισμό.

Mdesigners-Save2Grow-Branding2

Save2Grow Εταιρική Ταυτότητα

MD: Ποιες ήταν οι αντιδράσεις των πελατών/συνεργάτων σας σε ό,τι αφορά την εταιρική και το website σας;

ΔΠ: Οι αντιδράσεις είναι πολύ θετικές τόσο όσο αφορά στην ιστοσελίδα μας όσο και στην υπόλοιπη εταιρική επικοινωνία. Από τα επιστολόχαρτα και τα power-point templates μέχρι τις εταιρικές κάρτες. Νομίζω η εντύπωση που αποκομίζει ο επισκέπτης της ιστοσελίδας μας είναι ότι πρόκειται για μια πολύ μεγαλύτερου μεγέθους εταιρεία. Πολύ συνεργάτες μας ρωτούν ποιος ήταν πίσω από αυτή την προσπάθεια και με χαρά τους παραπέμπουμε στην MDesigners.

Save2Grow website

MD: Τελικά πώς κρίνετε το αποτέλεσμα δυο χρόνια αργότερα;

ΔΠ: Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από τη συνεργασία, τη συνεχή υποστήριξη και την άμεση ανταπόκριση. Νομίζω αν έπρεπε να το κάνουμε ξανά, θα επιλέγαμε χωρίς δεύτερη σκέψη την MDesigners. Σύντομα όμως θα ξανασυνεργαστούμε καθώς έχουμε κάποιες ακόμη ιδέες που βρίσκονται σε στάδιο ωρίμανσης.

Δείτε το αναλυτικό Case Story

Mdesigners-Logo
MDesigners

Είμαστε οι MDesigners. Ένα digital design & branding studio. Σκεφτόμαστε, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε, σε δημιουργικό επίπεδο, projects όπως: η οπτική επικοινωνία ενός brand, η λειτουργικότητα μιας εφαρμογής, ενός website ή ενός λογισμικού προγράμματος.


Ενδιαφέρον;
Μοιράσου το άρθρο!

Κάθε μήνα στέλνουμε στο inbox σας ένα γράμμα γεμάτο έμπνευση


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ας μιλήσουμε
για το νέο σας project


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Λυκείου 6
153 41, Αγία Παρασκευή


ΚΑΛΕΣΤΕ

213 022 46 40


EMAIL

info@mdesigners.gr


SOCIAL

    Επιλογές Απορρήτου

    Μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις σας συγκατάθεσης και να προσδιορίσετε με ποιους τρόπους θέλετε να χρησιμοποιούνται τα δεδομένα σας σύμφωνα με τους παρακάτω σκοπούς. Μπορείτε να ορίσετε τις προτιμήσεις σας για εμάς, ανεξάρτητα από αυτές για τους τρίτους συνεργάτες μας. Κάθε σκοπός συνοδεύεται από μια περιγραφή, ώστε να γνωρίζετε με ποιους τρόπους χρησιμοποιούμε, εμείς και οι συνεργάτες μας, τα δεδομένα σας.

    Για λόγους απόδοσης και ασφάλειας χρησιμοποιούμε το Cloudflare
    ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ
    Το Cloudflare χρησιμοποιεί τα cookies _cflb, _cf_bm και _cfduid για να μεγιστοποιήσει τους πόρους δικτύου, να διαχειριστεί την επισκεψιμότητα και να προστατεύσει τους ιστότοπους των πελατών μας από κακόβουλη επισκεψιμότητα.

     

    Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε το προσαρμοσμένο περιεχόμενο.

     

    Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε τον κώδικα παρακολούθησης του Google Analytics.
    Το Google Analytics είναι ένα εργαλείο που βοηθά τους ιδιοκτήτες ιστοτόπου να μετρήσουν τον τρόπο αλληλεπίδρασης των χρηστών με το περιεχόμενο του ιστότοπου. Καθώς ένας χρήστης περιηγείται σε ιστοσελίδες, το Google Analytics παρέχει ετικέτες JavaScript (βιβλιοθήκες) για τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων για την καταγραφή πληροφοριών σχετικά με τη σελίδα που έχει δει ο χρήστης, για παράδειγμα, η διεύθυνση URL της σελίδας. Οι βιβλιοθήκες JavaScript του Google Analytics χρησιμοποιούν τα cookies HTTP για να "θυμούνται" τι έχει κάνει ένας χρήστης σε προηγούμενες σελίδες / αλληλεπιδράσεις με τον ιστότοπο.

     

    Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε τις γραμματοσειρές Google.
    Οι Γραμματοσειρές Google καταγράφουν αρχεία των CSS και των αιτημάτων αρχείων γραμματοσειράς και η πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα διατηρείται ασφαλής. Οι συνολικοί αριθμοί χρήσης παρακολουθούν πόσο δημοφιλείς οικογένειες γραμματοσειρών είναι και δημοσιεύονται στη σελίδα αναλυτικών στοιχείων. Χρησιμοποιούμε δεδομένα από τον ανιχνευτή ιστού της Google για να εντοπίσουμε ποιοι ιστότοποι χρησιμοποιούν γραμματοσειρές Google. Αυτά τα δεδομένα δημοσιεύονται και είναι προσβάσιμα στη βάση δεδομένων BigQuery της γραμματοσειράς Google. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις πληροφορίες που συλλέγει η Google και τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται και διασφαλίζεται, ανατρέξτε στην Πολιτική Απορρήτου της Google.

     

    Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε τους Χάρτες Google.
    Για τους χρήστες του API Χάρτας Ενσωμάτωσης Χαρτών, η Google χρησιμοποιεί ανώνυμα cookies για να καθορίσει τον αριθμό μοναδικών χρηστών του API. Η Google συγκεντρώνει επίσης στατιστικά στοιχεία σχετικά με τους τύπους λειτουργιών που χρησιμοποιούνται από το προϊόν των Χαρτών.


    Κάντε κλικ για να ενεργοποιήσετε / απενεργοποιήσετε τις ενσωματώσεις βίντεο.
    Οι πάροχοι των βίντεο (π.χ. YouTube, Vimeo) μπορεί να συλλέγουν δεδομένα για τους χρήστες και να κάνουν καταγραφή πληροφοριών που βοηθά να μετρήσουν τον τρόπο αλληλεπίδρασης των χρηστών με το περιεχόμενο του ιστότοπου. Ενεργοποιώντας τις ενσωματώσεις βίντεο, αποδέχεστε τους όρους χρήσης που αναφέρει κάθε πάροχος στη στην πολιτική απορρήτου του.

    Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.