
MD JOURNAL
Μεθοδολογία Digital Design για το απόλυτο Win-Win αποτέλεσμα
Ποιος είναι ο κατάλληλος τρόπος να επικοινωνήσει ένας σχεδιαστής τις ιδέες του στον πελάτη ή ενδιαφερόμενο; Πώς θα καταλάβει ο πελάτης τις ιδέες του σχεδιαστή χωρίς να χαθεί πολύτιμος χρόνος και χρήματα, εφόσον εξαρχής δεν μιλάνε την ίδια γλώσσα;
Προσχέδια στην πράξη
“Αν δεν μπορείς να το πεις, ζωγράφισε το” λέει μια έκφραση. Παιδική μεν αλλά τόσο αληθινή. Το πρώτο στάδιο της οπτικοποίησης της μεθοδολογίας του User Experience είναι τα απλά σκίτσα, με την προϋπόθεση ότι είναι ξεκάθαρο -και από τα δύο ενδιαφερόμενα μέρη- ότι προτεραιότητα έχει το usability / η λειτουργικότητα. Είναι η πιο ασφαλής μέθοδος να μοιραστείς με κάποιον τις ιδέες σου και ταυτόχρονα ο πιο γρήγορος τρόπος να τις σβήσεις και να περάσεις στις επόμενες.
Tα Wireframes για το web design είναι ότι τα blueprints για τον αρχιτέκτονα. Ο μοναδικός τρόπος να κατανοήσει κάποιος, σε πραγματικό μέγεθος, τους χώρους που καταλαμβάνει το κάθε στοιχείο και να πάρει μια πρώτη γεύση της συνολικής εικόνας/layout.
Σκίτσα στο χαρτί, αποτύπωση ιδεών, σβήσιμο και πάλι από την αρχή !
Δημιουργία πρωτοτύπου
Στο σημείο όπου το UX παραδίδει τη σκυτάλη στο UI (user interface) αυτή είναι και η στιγμή της δημιουργίας του Protoype version. Είναι η στιγμή που κοινά ερωτήματα όπως: “Πώς θα πηγαίνω από τη μια σελίδα στην άλλη;” ή “Έτσι θα φαίνεται στον browser;” δεν τίθενται πλέον. Σε αυτήν τη φάση, ο σχεδιαστής έχει υλοποιήσει, με υψηλή πιστότητα, όλα τα elements, χρώματα, images, κουμπιά, αποστάσεις, τυπογραφία, κ.ά. Ο πελάτης/ενδιαφερόμενος έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα όλων των εγκεκριμένων προηγούμενων σταδίων και πλέον τα σχόλια εστιάζονται στο usabilty και στο αισθητικό μέρος του έργου.
Το επόμενο βήμα, Wirefarmes σχεδιασμένα στο sketch ή στο Illustrator και τοποθετημένα στο invision

prototype invision
Τελικά προσχέδια σε HQ πιστότητα, τοποθετημένα και συνδεμένα μεταξύ τους δημιουργώντας έτσι ένα ολοκληρωμένο πρωτότυπο της εφαρμογής.
Oλοκλήρωση ενός επιτυχημένου project
Είναι η στιγμή που ο πελάτης/ενδιαφερόμενος καλείται να δώσει έγκριση και να προχωρήσει η ανάπτυξη/ το development της οριστικής έκδοσης. Αλλαγές, τροποποιήσεις και διορθώσεις γίνονται πριν τον προγραμματισμό ώστε να μην χάνεται χρόνος και χρήματα για κανέναν εκ των δύο μερών.
Η παραπάνω διαδικασία είναι μια απλή μέθοδος ή οποία εξασφαλίζει επιτυχημένα projects εφόσον την ακολουθήσουν πιστά και τα δύο μέρη.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ας μιλήσουμε
για το νέο σας project
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Λυκείου 6
153 41, Αγία Παρασκευή
ΚΑΛΕΣΤΕ
213 022 46 40
EMAIL
info@mdesigners.gr